A távúton, internetes üzletben (e-shop) - www. atexsport.hu - megkötött vételi szerződésekre vonatkozó Általános üzleti feltételek
Az internetes üzlet működtetője, mely az atexsport.hu domain alatt található:
VIPLA, s.r.o.
Dolné Rakovce 38
039 01 Turčianske Teplice
Slovakia
IČO: 51 001 187

DIČ: 2120551620

IČ DPH: SK 2120551620

Banki kapcsolat, IBAN SK5383300000002101261348 
                              IBAN HU06176001210084343800200004
Bejegyezve a Kereskedelmi Nyilvántartásban a zsolnai Járásbíróságon az Sro (Kft.) részben, a bejegyzés száma: 68153/L
E-mail: info@atexsport.hu
Telefonszám: +36 70 309 4658   
Felügyeleti hatóság: Szlovák Kereskedelmi Felügyelet Zsolna (Žilina) 
Slovenská obchodná inšpekcia Žilina
Predmestská 71
P. O. BOX B-89
011 79  Žilina 1

I. cikkely

Fogalmak meghatározása
Eladó - VIPLA s.r.o., mely a szerződéskötéskor és a szerződés teljesítésekor vállalkozása tárgyában és a saját nevében jár el, a saját számlájára és amely az e-shop által az Árut árusítja.
Vásárló - fogyasztó vagy vállalkozó, aki az eladóval szerződést kötött. A fogyasztó természetes személy, aki a szerződés megkötésekor és annak teljesítésekor nem üzleti tevékenysége keretében vagy más vállalkozás tárgyában jár el.
Vállalkozó alatt értjük: – a kereskedelmi nyilvántartásba bejegyzett személyt, – azt a személyt, aki vállalkozói engedély alapján vállalkozik, – azt a személyt, aki más, mint vállalkozói engedély alapján, egyéni előírások alapján vállalkozik.
E-shop - az Eladó internetes üzlete, mely a www. atexsport.hu domainen található.
Áru – „ATEX” márkájú, az e-shopon kínált sportruházat.
Elektronikus megrendelés - a Vásárló cselekedete az e-shoppal kapcsolatban, amivel a Vásárló kifejezi akaratát, árut vásárolni az e-shopból.
Ár - a teljes ár, mely fel van tüntetve az elektronikus megrendelőben, leginkább az összes áru vételára, amit a Vásárló megrendelt és fel van tüntetve az elektronikus megrendelőben, mint az ÁFA vagy más adófajták, illetékek, beleértve a szállítással és az utánvétellel járó költségeket.
Kiadóhely és az áruvisszaküldés címe - VIPLA, s.r.o., Dolné Rakovce 38, 039 01 Turčianske Teplice, SR. A Vásárló elismeri az elektronikus kommunikációt, mindenekelőtt az e-shopban, e-mailben és telefonon. Ez azonban nem érvényes a Szlovák Köztársaság 102/2014-es törvényének 7§-a értelmében a 14 naptári napon belüli szerződésbontásra.
Szállítási költség - az áru szállításának ára a Vásárlóhoz és az esetleges manipulációért az áruval (pl.: az áru becsomagolása)
Általános üzleti feltételek - ezek az általános üzleti feltételek az internetes üzletben távúton megkötött vételi szerződésekre vonatkoznak.


II. cikkely

Általános rendelkezések
1. Ezek az általános üzleti feltételek szabályozzák:
- az áru vásárlását a Vásárló által az e-shop által,
- az áru eladásának és vásárlásának feltételeit az Eladó e-shopja által,
- a szerződő felek jogait és kötelességeit, melyek a vételi szerződésbe vannak foglalva és melynek tárgya az áru vétele és eladása az Eladó e-shopja által.


III. cikkely

Rendelés és szerződéskötés
1. A Vásárló megrendeli az árut az Eladótól az e-shopon keresztül, ami a www.atexsport.hu domain alatt található.
2. Az egyes áruk leírása, azok tulajdonságai és az árak az e-shopban minden árunál fel vannak tüntetve.
A Vásárló a www.atexsport.hu internetes üzleten keresztül bármilyen árut megrendelhet, aminél a "KOSÁRBA" gomb fel van tüntetve. A gombra kattintás után az áru automatikusan bekerül a kosárba, ami bármikor megtekinthető. Az elektronikus rendelés létrehozásához meg kell adni a személyes adatokat, amit a rendszer a vásárlótól kér. Ezek az adatok csak az elektronikus rendelés létrehozásához lesznek felhasználva és a VIPLA s.r.o. társaság garantálja, hogy más célokra nem fognak velük visszaélni. Regisztráció után minden Vásárlónak személyes fiók lesz kialakítva, amivel vásárláskor beléphet a www.atexsport.hu honlapra. Ebben a fiókban lesznek létrehozva az elektronikus rendelések, nyilvántartva a kedvezmények és a további előnyök minden Vásárló részére.
Javasoljuk, hogy a bejelentkezési adatokat írja le és őrizze meg a jövőbeli vásárlás esetére. Minden további vásárlás esetén elég a bejelentkezési adatokkal bejelentkezni az e-shopba. Ugyanakkor minden felhasználó érdeke, hogy a bejelentkezési adatait megóvja, mivel azok kiadása egy másik személy részére azt jelenti, hogy az ő neve alatt lép fel a www.atexsport.hu honlapon. Az elektronikus rendelés létrehozása után ezt a rendelést a rendszer regisztrálja, amiről a megrendelő e-mailben tájékoztatva lesz. Az elektronikus rendelésről szóló értesítés megjelenítés pillanatától az elektronikus rendelés kézbesítettnek tekintett.
3. A kosár előnézetében a Vásárló kiválasztja az áru szállításának és a fizetésének módját a szerint, amit az Eladó kínál.
4. Az egyes áruk árához, ÁFÁ és hasonlókon kívül az Eladó szállítási költséget számláz a szerint, hogy a Vásárló milyen szállítási módot választott, ha az Eladó különböző módokat kínál az áru szállítására és az utánvétel ára, ha a Vásárló ezt a fizetési módot választja.
5. A Vásárló az elektronikus rendelést a "Rendelés megerősítése" gomb megnyomásával fejezi be. Előtte a Vásárló köteles megismerkedni az általános üzleti feltételekkel, és az "Elolvastam és elfogadom az Üzleti feltételeket" gomb megnyomásával igazolja, hogy ez megtörtént.
6. Az elektronikus rendelés elküldésével, azaz a "Rendelés megerősítése" gomb megnyomásával a Vásárló egyúttal igazolja, hogy ismeri/az Eladó részéről tájékoztatva volt:
- az áru fő tulajdonságairól,
- a teljes árról, amit a Vásárló köteles az Eladónak kifizetni,
- az Eladó cégnevéről és székhelyéről,
- az Eladó telefonszámáról és a további adatokról, melyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a Vásárló felvegye a kapcsolatot az Eladóval,
- az Eladó címéről, ahol a Vásárló élhet az áru vagy a szolgáltatás reklamációjával, panaszt vagy egyéb hozzászólást tehet,
- a fizetési és kézbesítési feltételekről, a határidőről, ameddig az Eladó kötelezettséget vállal kézbesíteni az árut, tájékoztatást a reklamáció, panasz és egyéb hozzászólás érvényesítéséről és intézéséről, a Vásárló jogáról a szerződéstől való visszalépésre, a feltételekről, határidőkről és a szerződéstől való visszalépés jogának érvényesítésének folyamatáról,
- a szerződéstől való visszalépés esetén formanyomtatvány küldéséről, ami az Eladó elektronikus üzletének honlapján található,
- arról, hogy ha a Vásárló visszalép a vételi szerződéstől, akkor állni kell az Eladónak visszaküldött áru szállításával járó költségeket a Szlovák Köztársaság 102/2014-es, a távúton vagy a kőüzleteken kívül megkötött szerződések fogyasztóvédeleméről szóló törvényének 10.§-ának 3. bekezdése, valamint annak kiegészítései alapján (tovább csak „fogyasztóvédelmi törvény távúton történő eladáskor”),
- a körülményekről, amikor a Vásárló elveszíti a jogát, hogy visszalépjen a szerződéstől,
- az Eladó felelősségéről, ami az áru vagy a szolgáltatás meghibásodását érinti a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyvének 622. és 623.§-a alapján.
7. A rendelés létrehozása után regisztrálva lesz az e-shop rendszerében. Az Eladó a Vásárló e-mail címére, amit a regisztrációkor megadott, a következő információkat küldi el:
- a rendelés visszaigazolását a rendelésről szóló információkkal,
- az általános üzleti feltételeket, melyek érvényesek és hatályosak a fogyasztó által létrehozott rendeléskor,
- az Eladó reklamációs eljárását, ha az nem része az általános üzleti feltételeknek.
8. Az áru rendelésének visszaigazolásával és a további dokumentumok elküldésével a Vásárló számára a szerződés megkötöttnek nyilvánul, miközben a szerződés tárgya az elektronikus rendelőben megadott áru kézbesítése az ott feltüntetett áron, mindez az általános üzleti feltételekbe foglalt feltételek mellett.


IV. cikkely

Fizetési és kézbesítési feltételek
1. Az összes áru ára a rendelésben és az e-shopban ÁFÁ-s ár. A Vásárló az áru árát a rendelése alapján banki átutalással vagy utánvétellel, vagyis az áru átvételekor készpénzben a futárnak fizetheti.
2. Az Eladó kötelezi magát, hogy a megrendelt árut a szerződés megkötésétől számított legrövidebb időn belül kézbesíti a Vásárlónak. A szállítás hozzávetőleges idejéről a Vásárló e-mailben vagy telefonon lesz értesítve. Az áru jellegétől függően az esetleges határidő módosítást mindkét félnek jóvá kell hagynia, ha a Vásárlónak az új határidő nem fog megfelelni, akkor a rendelés törölve lesz.
3. Az Eladó a megrendelt árut a Vásárló címére kézbesíti, amit a Vásárló a rendelésben kézbesítési címként megadott. 
4. A csomag kézbesítésekor megállapított sérült csomagolás, sérült és hiányzó tartalom esetén azt javasoljuk, hogy a csomagot ne vegye át, esetleg rögtön helyben a futárral oldja a problémát, méghozzá jegyzőkönyv megírásával a kárról. Ha a csomagot átvette és ezután állapította meg a sérült csomagolást, a sérült vagy hiányzó tartalmat, kérjük, hogy ezt a csomag átvételétől számított legkésőbb 24 órán belül jelentse.


V. cikkely

Útmutató a Vásárlónak a szerződéstől való visszalépés jogáról
1. A Vásárlónak jogában áll ok megadása nélkül az áru átvételétől számított 14 napon belül visszalépni a szerződéstől, miközben ez a határidő betartottnak számít, ha a Vásárló az Eladónak az értesítést legkésőbb a határidő utolsó napján elküldi. Az áru a Vásárló által átvettnek számít, amikor a Vásárló vagy az általa kijelölt harmadik személy, kivéve a szállítót átveszi a megrendelt árut vagy ha:
a) a Vásárló által egy rendelésben rendelt több áru külön-külön van kiszállítva, akkor az áru átvételének ideje az az időpont, amikor az utolsó csomagot átvette,
b) a több részből álló áru utolsó darabjának átvételekor,
c) az árut meghatározott időn belül ismételten kézbesítik, akkor az első átvett áru időpontjakor.
2. A Vásárló az általános üzleti feltételek 1. pontja alapján a következőképpen él a szerződésétől való visszalépés jogával:
a) írásban az Eladó székhelyének címére küldve, ami megtalálható fent vagy
b) e-mailben ami szintén megtalálható fent
3. A Vásárló az általános üzleti feltételek 1. pontja értelmében a szerződéstől való visszalépéshez használhat formanyomtatványt, ami az üzleti feltételek 1. melléklete. Ha a Vásárló él az üzleti feltételek 1. pontjában leírt, a szerződéstől való visszalépésének jogával, az árut visszaküldi az Eladónak, méghozzá az Eladó székhelyének címére legkésőbb a szerződés visszalépésétől számított 14 napon belül.
4. Ha a Vásárló az általános üzleti feltételek 1. pontjába foglaltak értelmében lép vissza a szerződéstől, akkor az áru visszaküldésével járó költségeket a Vásárló állja.
5. A visszaküldött áru nem lehet sérült, piszkos és használt, valamint az Eladónak a vásárlást igazoló számlával együtt kell visszaküldeni, továbbá az összes tartozékkal, dokumentációval, csomagolással stb. Az általános üzleti feltételek 1. pontja szerinti szerződéstől való határidőn belüli visszalépéskor az áru értékcsökkenéséért a Vásárló felel. A törvény eme rendelkezése árukölcsönzésként nem értelmezhető.
6. A Vásárlónak joga van az áru átvétele után a szerződéstől való visszalépés határidején belül az árut kicsomagolni és az áru tulajdonságai és funkciói megállapítása érdekében annak megfelelő módon kipróbálni azt.
7. Az Eladó az általános üzleti feltételek 1. pontja szerinti szerződéstől való visszalépés kézbesítésétől számított 14 napon belül visszafizeti a Vásárlónak az áru vételárát. Az Eladó a Vásárlónak az előző mondat alapján olyan módon fizeti vissza az áru vételárát, amilyen módon a Vásárló megtérítette a vételárat, hacsak a Vásárló és az Eladó nem egyeznek meg másképp. Az Eladó azonban nem köteles a pénzt hamarabb visszafizetni, mint visszakapná az árut.
8. A Vásárló a vételi szerződéstől nem léphet vissza, ha annak a tárgya: 
a) olyan áru eladása, ami a Vásárló egyedi követelményei alapján készült, személyre szabott áru vagy egy konkrét ügyfélre szabott áru eladása;
b) védőcsomagolásban árusított áru, amit egészségvédelmi és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni és melynek védőcsomagolása a kézbesítéskor megsérült;
c) olyan áru eladása, mely a természetéből kifolyólag a kézbesítés után elválaszthatatlanul más áruval összekeverhető.


VI. cikkely

A tulajdonjog megszerzése és a vagyoni károk átruházása
1. A Vásárló az áru tulajdonjogát csak a teljes vételár megfizetése után szerzi meg.
2. A vagyoni károk átruházása a Vásárlóra akkor történnek meg, amikor átveszi az árut az Eladótól vagy, ha ezt nem teszi meg időben, akkor abban az időben, amikor az Eladó lehetővé teszi az áruval való bánást és a Vásárló az árut nem veszi át. 


VII. cikkely

Reklamációs eljárás (felelősség a hibákért, jótállás, reklamáció)
1. Az áru átvételekor a Vásárló köteles ellenőrizni, hogy:
- a kézbesített áru összhangban van e a rendelésével,
- a kézbesített áru mennyisége összhangban van e a rendelésével,
- az áru vagy annak csomagolása sérült-e.
2. Ha a Vásárlónak olyan áru volt kézbesítve, amit nem rendelt meg, a Vásárló ezt a tényt köteles azonnal, de legkésőbb az átvételtől számított 24 órán belül e-mailben közölni az Eladóval. Ilyen esetben a Vásárlónak jogában áll nem átvenni az árut és a kézbesítővel jegyzőkönyvet felvenni a küldemény átvételének megtagadásáról.
3. Ha a Vásárlónak olyan áru volt kézbesítve, ami a sérülés jeleit, nyilvánvaló hibákat mutat vagy kevesebbet kapott a megrendeltnél, akkor a Vásárló köteles átvenni az árut, ám ezeket a tényeket fel kell tüntetni a szállítólevélben. A Vásárló az ilyen szállítólevelet köteles azonnal elküldeni az Eladónak és kérni a kár megtérítését. A későbbi, az áru kézbesítésekor meglévő sérülésére, károsodására vagy mennyiségére vonatkozó reklamációk nem lesznek elismerve. Ha a Vásárló megtagadja átvenni az árut ezen általános üzleti feltételek szerint, akkor az Eladónak jogában áll visszalépni a vételi szerződéstől.
4. A Vásárló az árut reklamálhatja e-mailben vagy postai úton az Eladó aktuális székhelyének címén, ahová el kell küldenie a szállítólevelet és a számlát is. 
A reklamációban a Vásárlónak fel kell tüntetnie:
    a) azonosítási adatait,
    b) az Eladó adatait,
    c) az áru leírását, amit a Vásárló reklamál,
    d) az áru hibájának leírását és a
    e) rendelés számát, amire a reklamáció vonatkozik.
5. Ha a reklamációra a távkommunikáció eszközei által kerül sor, akkor az Eladó köteles a Vásárlónak azonnal kiadni a reklamáció beérkezéséről szóló igazolást. Ha erre azonnal nincs mód, akkor indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb azonban a reklamáció elintézéséről szóló irattal együtt.
6. A jótállási idő akkor kezd el telni, amikor a Vásárló átvette az árut. A jótállási idő 24 hónap, hacsak az áru irataiban nincs másképp feltüntetve. Ha az árun, annak csomagolásán vagy használati utasításán hosszabb jótállási idő van feltüntetve, akkor a jótállás nem jár le hamarabb, mint ez az idő. A hibákért való felelősséget az Eladónál a következő módokon lehet jogerőre emelni. 
7. A jótállás nem vonatkozik a következő árukárosodásra:
a) természetes vagy fokozott mechanikus kopásra,
b) az áru vagy annak részének szennyeződésére, ami a karbantartás, gondoskodás elhanyagolása miatt keletkezett,
c) az áru használata olyan körülmények között, melyek nem felelnek meg a termék szokásos használatának - hőmérséklet, poros környezet, párás levegő, vegyi és mechanikus környezethatások,
d) külső hatások, pl.: leejtés vagy ütés, víz vagy tűz kár,
e) az áru használata a használati utasítással, a technikai normákkal vagy más dokumentumokkal ellentétesen vagy más célra, mint amire az áru meg van határozva, 
f) mechanikai károsodás, leginkább, ha az áru elszakadt, elvágott, hő hatására károsodott, ha az áru aránytalan fizikai terhelésnek volt kitéve, szándékosan meg lettek karcolva a rétegei és hasonlók,
g) az árun az átvételkor lévő nyilvánvaló hiányosságokat nem jelentjük be,
h) a jótállási idő leteltével.
8. A jótállás továbbá nem vonatkozik a természeti csapásra, az erőszakos megkárosításra, az időjárási viszonyok által vagy az extrém és nem hagyományos körülmények közötti használatra.
9. Az Eladó azokért a hibákért felel, melyek az eladott áru átvételekor már meglévőek. Az alacsonyabb áron árusított áruknál nem felel a hibákért, ami miatt alacsonyabb vételár volt leegyezve.
10. Ha nem használt áruról van szó, akkor az Eladó felel az átvett, jótállási időben lévő áru hibáiért.
11. Az Eladó köteles meghatározni a reklamáció módját azonnal, összetettebb esetekben a reklamációs eljárás megkezdésétől számított 3 napon belül, indokolt esetekben, főleg, ha az áru állapotának felmérése összetett technikai kiértékelést kíván, akkor legkésőbb a reklamációs eljárás megkezdésétől számított 30 napon 
belül. Az Eladó a reklamáció intézésének módját a Vásárlóval e-mailben is közölheti arra a e-mail címre, amit a Vásárló a regisztrációkor megadott. A reklamáció módjának meghatározása után az Eladó a reklamációt azonnal elintézi, ám indokolt esetekben a reklamáció később is megtörténhet. A reklamáció elintézése azonban nem tarthat hosszabb ideig, mint a reklamáció benyújtásától számított 30 napig. 
A reklamáció időtartamának lejárta után a Vásárlónak jogában áll visszalépni a vételi szerződéstől.
12. A reklamációs eljárás befejezéséről és annak eredményéről az Eladó a Vásárlót 
e-mailben vagy ajánlott levélben értesíti. Ha a Vásárló a reklamációt a szerződés megkötése utáni első 12 hónapban adta be, az Eladó az ilyen reklamációt kizárólag szakértői vélemény alapján vagy az arra kijelölt személy véleménye (továbbá „az áru szakértői értékelése”) alapján utasíthatja el. A szakértői vélemény eredményétől függetlenül az Eladó nem követelhet költségtérítést a Vásárlótól, sem semmilyen más költségtérítést az áru szakvéleményezésével kapcsolatban.
13. Az áru szakértői megítélésének tartalmaznia kell:
      a) a szakértői véleményt kiállító személy azonosító adatait,
      b) a véleményezett termék pontos azonosítását,
      c) a termék állapotának leírását,
      d) a véleményezés eredményét,
      e) a szakértői vélemény kiállításának dátumát.
14. Az Eladó köteles a Vásárlónak másolatot adni a szakértői véleményből, mely indokolja a reklamáció elutasítását, mégpedig a reklamáció elintézésétől számított 14 napon belül.
15. Ha a Vásárló a terméket a szerződés megkötésétől eltelt 12 hónap után reklamálja és az Eladó ezt a reklamációt elutasította, akkor a reklamáció elintézéséről szóló iratban köteles feltüntetni, hogy a Vásárló kinek küldheti el az árut szakvéleményezésre. Ha a Vásárló elküldi az árut a reklamáció elintézéséről szóló iratban feltüntetett szakértőnek véleményezésre, a szakértői véleménnyel járó, valamint az összes ezzel járó költségeket az Eladó áll függetlenül a szakértői vélemény eredményétől. Ha a Vásárló a szakértői véleménnyel bizonyítja az Eladó felelősségét az áru hibáján, akkor újra élhet a reklamációval; amíg az áru véleményezésen van, addig nem telik a jótállási idő. Az Eladó köteles az újból benyújtott reklamációtól számított 14 napon belül a Vásárlónak minden, a szakértői véleménnyel járó, valamint az összes ezzel járó költséget megtéríteni. Az újból benyújtott reklamációt nem lehet elutasítani.
16. Ha elhárítható hibáról van szó, akkor a Vásárlónak jogában áll, hogy térítésmentesen, időben és rendesen el legyen a hiba hárítva. Az Eladó mindig dönthet úgy, hogy a javítás helyett a hibás árut hibátlanra cserélni. Ha olyan hibáról van szó, amit nem lehet elhárítani és ami megakadályozza, hogy az áru rendesen használható legyen, akkor a Vásárlónak joga van az áru cseréjére vagy jogában áll felbontani a szerződést. Ugyanezek a jogok illetik a Vásárlót, ha ugyan a hiba elhárítható, ám a Vásárló az árut az újból felmerülő egy vagy több hiba miatt nem tudja rendesen használni. Nagyobb mennyiségű hibának számít legalább három hiba és az újból felmerülő hibának számít ugyanaz a hiba legalább két javítás után.
17. A jogosult reklamáció elintézésével a jótállási idő a reklamáció idejével meghosszabbodik. Ha a reklamáció a törvény által előírt jótállási időn belül árucserével volt elintézve, akkor a jótállás a reklamáció elintézésének időpontjától újra kezd telni. 
18. Az Eladó nem adott ki semmilyen más viselkedési kódexet, amit be kellene tartania, kivéve ezeket az általános üzleti feltételeket.

VIII. cikkely

Személyes adatok és azok védelme
1. Az Eladó a Vásárló személyes adatait az e-shopba való regisztrációhoz szükséges adat szerint gyűjti, az e-shopon keresztüli regisztráció által a szerződés teljesítése érdekében, ahol a Vásárló mint az egyik szerződő fél szerepel. A Vásárló személyes adatainak, az előző mondat szerint, feldolgozásához a Szlovák Köztársaság 122/2013-as, a személyes adatok védelméről szóló törvény 10.§-nak 3. bek. b) betűje, valamint a törvény módosításainak és kiegészítéseinek megfelelően, nem szükséges  a Vásárló, mint érintett személy beleegyezése.
2. Ha a Vásárló a regisztrációkor ráklikkel az „Egyetértek a személyes adataim feldolgozásával”, ezzel az Eladónak beleegyezését adja a Szlovák Köztársaság 122/2013-as törvényének 11.§-a szerint, hogy az a személyes adatokat feldolgozza és a marketing célokra nyilvántartásba vegye. A Vásárló a személyes adatainak feldolgozását az Eladónak meghatározatlan időre adja, amit a Vásárló írásban bármikor visszavonhat. A beleegyezés a visszavonási kérelem beérkezésétől számított 1 hónapon belül törlődik. Ha a Vásárló visszavonja a személyes adatainak feldolgozására adott beleegyezését, az előző mondat szerinti határidőben megszűnik a hozzáférése az e-shopban kialakított kontójához.
3. A Vásárló az „Egyetértek a személyes adataim feldolgozásával” gombra klikkelve igazolja, hogy tájékoztatva volt a kért adatok kiadásának önkéntességéről, akárcsak a Szlovák Köztársaság 122/2013-as törvény értelmében mint érintett személy tájékoztatva volt a jogairól, valamint igazolja, hogy a beleegyezés megadása előtt a Vásárlót az Eladó leginkább a következőkről tájékoztatta:
a) az Eladó azonosítási adatairól,
b) a személyes adatok feldolgozásának céljáról,
c) a feldolgozott személyes adatok terjedelméről,
d) további információkról, melyek szükségesek a Vásárló jogai és törvény által védett érdekei biztosítására, leginkább, hogy: 
- Az Eladó a Vásárló személyes adatait harmadik személynek kiadja bűncselekvény, szabálysértés vagy más előírás megszegésének vizsgálatakor (pl.: személyiségi vagy szellemi tulajdonhoz fűződő jogok megsértése esetén), leginkább a nyomozóhatóságoknak, bíróságoknak, területi hivataloknak és hasonlóknak,
- Az Eladó nem fogja nyilvánosságra hozni a Vásárló személyes adatait,
- Az Eladó tájékoztatta a Vásárlót, mint érintett személyt a jogairól, melyek leginkább a Szlovák Köztársaság 122/2013-as törvényének 28.§-ból erednek.
4. A Vásárlónak jogában áll írásos kérvény alapján az Eladótól követelni:
a) igazolást arról, hogy a személyes adatait feldolgozzák-e vagy sem,
b) általánosan érthető formában tájékoztatást a személyes adatai feldolgozásáról az információs rendszerben és megismerkedni a műveletek feldolgozásával és értékelésével,
c) általánosan érthető formában tájékoztatást a forrásról, ahonnan az Eladó a Vásárló feldolgozható személyes adataihoz jutott,
d) általánosan érthető formában a személyes adatai listáját, melyek feldolgozásra kerülnek, 
e) a helytelen, nem teljes vagy nem aktuális feldolgozott személyes adatok javítását vagy törlését,
f) azoknak a személyes adatoknak a törlését, melyek feldolgozási célja véget ért,
g) a személyes adatai törlését, melyek feldolgozás tárgyát képezik, ám törvénysértésre került sor,
h) személyes adatai blokkolását a beleegyezés visszavonásának határideje előtt, ha az Eladó az érintett személy beleegyezésével dolgozza fel a személyes adatokat.
5. A Vásárló az Eladónak címzett írásos kérvény alapján kifogást emelhet:
a) azon személyes adatai feldolgozása ellen, melyekről úgy véli, hogy direkt marketing célokra vannak vagy lesznek felhasználva a beleegyezése nélkül és kérheti ezek törlését,
b) az ellen, ha a személyes adatai – titulus, vezeték- és keresztnév, cím – postával küldött direkt marketing célokra vannak felhasználva, vagy
c) az ellen, ha a személyes adatai – titulus, vezeték- és keresztnév, cím – direkt marketing célokra vannak kiadva.


IX. cikkely

Záró rendelkezések
1. A rendelésében és az általános üzleti feltételekben nem rendezett viszonyokra a Szlovák Köztársaság 102/2014-es, a távúton kötött eladásról szóló szerződés vagy az eladó üzemelési helyétől távol kötött szerződés fogyasztóvédelméről szóló módosított és kiegészített törvénye, továbbá a Szlovák Köztársaság 250/2007-es fogyasztóvédelemről szóló törvénye és a Szlovák Nemzeti Tanács 372/1990-es, a szabálysértésekről szóló törvénymódosítása, a Szlovák Köztársaság 22/2004-es, az elektronikus üzletről szóló törvény és a Szlovák Köztársaság 128/2002-es törvénye, a fogyasztó védelmében eljáró állami ellenőrzésről szóló törvény, akárcsak a Szlovák Köztársaság 284/2002-es törvénye, valamint a Szlovák Köztársaság 40/1964-es Polgári Törvénykönyvének módosított előírásai vonatkoznak.
2. A Vásárló kijelenti, hogy az általános üzleti feltételekkel megismerkedett és vállalja, hogy betartja azokat.
3. Ezek az általános üzleti feltételek érvénybe és hatályba 24.11.2017 - ben lépnek.





1. sz. melléklet az általános üzleti feltételekhez – Mintanyomtatvány a szerződéstől való visszalépéshez


Kinek:
VIPLA, s.r.o.
Dolné Rakovce 38
039 01 Turčianske Teplice
Slovakia


Ezennel értesítem, hogy visszalépek a vételi szerződéstől, amit erre az árura kötöttünk
A rendelés dátuma/az átvétel dátuma
A rendelés száma
A Vásárló vezetékneve és keresztneve
A Vásárló címe
A Vásárló aláírása (ha ezt a nyomtatványt levél formájában küldi el)
Dátum